Hakkımda

1 Nisan 2012 Pazar

Olurunu Yitirmiş İç Geçirmelik Hayaller

Güzel bir adım yok, güzel bir yüzüm, güzel huylarım,
Kimilerine göre güzel bir ahlakım da yok.
"Üzüm üzüme baka baka kararır" düsturunca güzeli sevmeye düşkünlüğüm var bir tek.
Bana iltifat edenlere, bendeki herhangi bir şeye güzel diyenlere inanmadığımdan mutlu da olmuyorum,
bir güzel beni sevince mutlu olduğum kadar.


Güzel sevdi, ben sevdim...
Güzel geldi, ben sevdim...
Güzel durdu, ben sevdim...
Güzel gitti, ben sevdim...
Güzel unuttu, ben sevdim...

Dedim ya, güzel değildim, elle tutulur bir bilgim de yoktu, saygı duyulur bir kabiliyetim de...
Bülbül gül peşinde perişan gibi, ben de bîçare güzel peşinde...
Güzel, güzele yaraşırdı hakikatte...

Akşam oluyordu, karanlıktı, akşam güzeldi, tıpkı yağmur gibi...
Akşamı sevdim.

Yağmur yağıyordu, yağmur güzel yağıyordu
Otobüs gelmese de olurdu...

2 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=vG-bUIXeV9Y

    YanıtlaSil
  2. " Umut işte, gel desen koşarım senin için, âh Leyla..."

    Eyvallah...

    YanıtlaSil

İSMİNİZİ YAZINIZ.
BU ÖNEMLİ.