Hakkımda

18 Nisan 2010 Pazar

SEVGİLİ GÜNLÜK :)

Sevgili günlük...
Bugün Pazar, yarın Pazartesi, sonra Salı, sonra Çarşamba, sonra....
Velhasılı, bugün Pazar...
Gökyüzünde güneş var, yeryüzünde çiçekler, ortasında ben...
Ama eve saklanmış, çamlıca tepesinin şen kahkahalarını pencereden duymaya çalışmaktayım..
Zira dışarı çıkacak zamanım olmadığına ikna ederken kendimi, dışarıya dalmış bakarken buluyorum..
Suçüstü yakaladığım 'ben'i tutup kulağından oturtuyorum kitabın başına..
İnat bu ya, bu kez de şiir kitaplarında boğulurken yakalıyorum...
Kız kalk ders çalış! diye bir nida geliyor arada kulağıma, hayırdır inşallah deyip devam ediyorum leylalığa :)

Yahu güneş, ne bu acelen? yavaş git de tadını çıkaralım günün değil mi, kaçma böyle, diyorum topu dünyaya atıyor;
Yahu dünya, ne bu acelen? yavaş dön başımı döndürdün vallahi, diyorum,topu zamana atıyor;
Yahu zaman, ne bu acelen? yavaş ilerle de yaşlanmayalım, diyorum, topu kafama atıyor;
Yahu Nuriye, yavaş saçmala da işimize bakalım!...diyor :)

İlâhi zaman, sen adamı öldürürsün :) .........!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İSMİNİZİ YAZINIZ.
BU ÖNEMLİ.